Vooraf - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Jeffrey Schurink - WaarBenJij.nu Vooraf - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Jeffrey Schurink - WaarBenJij.nu

Vooraf

Door: Jeffrey Schurink

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

28 Juli 2015 | Nederland, Purmerend

28 juli, 15:00, Purmerend.

Zoals iedereen veelal zegt: de tijd gaat snel. Een herfst, een winter, en een lente is verstreken. Mijn opleiding als psychiatrisch verpleegkundige heb ik afgerond en ik ben aangenomen op een prachtige nieuwe werkplek waar ik per 1 september ga beginnen. Daarbij hebben mijn nichtje en ik besloten om de handen ineen te slaan en samen te gaan wonen in het mooie Amsterdam. Er staat dus weer veel nieuws te wachten. Kortom, in de afgelopen 3 seizoenen is er veel gebeurd er gaat nog veel gebeuren.
Dit alles is uiteraard een mooie reden om erop uit te gaan. En dit keer gaat het Thailand worden met misschien nog een uistapje naar Laos. Wie, wat wanneer en hoe? Geen idee, wat ik wel weet is dat ik alleen ga, wat het jaar daarvoor prima is bevallen. Wat ik ook weet is dat ik op 5 augustus vertrek en weer op 31 augustus retour kom, net op tijd voor mijn diploma uitreiking.

De mensen die mijn met veel enthousiasme volgen: Veel leesplezier!

  • 28 Juli 2015 - 16:27

    Joseline Langenberg:

    Hoi Jeffrey.
    Wat leuk om iets van je te vernemen! Ik ben inmiddels alweer 3 jaar met pensioen en ik moet zeggen....... het bevalt mij prima. Heb veel hobby's opgepakt en ben fysiek ook aardig in de weer. Inmiddels ben ik 5 x oma en heb veel contact met de kleintjes, kortom het gaat mij goed.
    Jij hebt weer een mooie reis voor de boeg en een verhuizing naar mijn geboortestad Amsterdam. Wat geweldig fijn dat je klaar met met je studie en eind augustus je diploma kunt ophalen. Ik had trouwens niet anders van je verwacht hoor!! Ben je nog steeds actief met je muziek bezig?
    Jef, ik wens je een fatastische mooie reis toe en veel geluk, samen met je nichtje, in Amsterdam. Ik ga je volgen.
    Gr.Joseline.

  • 28 Juli 2015 - 19:07

    Denise :

    Heyyy
    Wat leuk weer :)
    Have fun en laos zeker doen heel erg de moeite waard!
    Wij zijn toen met de boot van boven in thailand naar laos gegaan en tocht van 2 dagen over de mekong rivier super mooi!
    Geniet er van!
    Ik ga dit jaar naar vietnam dus ben ook benieuwd ☺
    Gr denise

  • 29 Juli 2015 - 01:47

    Mariska:

    Allereerst van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma en je nieuwe baan!
    Super leuk dat je toch nog 'even' naar Thailand gaat, ga je zeker weer volgen.
    Voor ons is het nog niet helemaal zeker of we gaan in september ivm huis verkopen. Maar hou nog steeds hoop dus tips zijn welkom!
    Alvast heel veel plezier en geniet!
    Xx Maris

  • 29 Juli 2015 - 06:45

    Sandra:

    Hey Jeffrey,

    Gefeliciteerd met het halen van je Diploma en wat goed dat je 1 September bij
    een nieuwe werkgeven kan beginnen.
    Dit is wel een geweldig jaartje voor jou , en wat leuk dat je in Amsterdam gaat wonen.
    Ik wens je alvast heel veel plezier toe met alle voorbereidingen.
    Leuk Thailand , ben alweer benieuwd naar je verhalen die je gaat schrijven straks .
    Ik wens je een fijne dag toe .

    groetjes Sandra


  • 29 Juli 2015 - 14:41

    Maarten:

    He die jef,

    Wat leuk dat je mij weer heb toegvoegd en jou zo de komende maand weer kan gaan volgen tijdens je verblijf in thailand. Ik kijk er weer helemaal naar uit om jou ervaringen te gaan lezen kerel. Heerlijk waar ik ook altijd de tijd voor neem en meestal voor het slapen gaan. Geweldig dat je opleiding geslaagd is en meteen door loopt in een leuke vaste baan. Erg bijzonder en ben trots op je. In mijn gedachten blijf je toch dat kereltje wat ooit bij mij kwam werken als 17 jarige in de zaak. Hoe jij gegroeid bent in je ontwikkeling is dan ook ditgene waar je nu staat als resultaat. fijn gewoon dat het je goed gaat. 2015 is zeker al jou jaar te noemen met velen ontwikkelingen en avonturen helemaal nu je ook op je eigen gaat wonen. Weer een traan erbij in huize schuring voor jou pap en mam bij het verlaten van dat vertrouwde nest. Ik zeg geniet van je vakantie over een weekje jef...!
    groetjes maarten

  • 29 Juli 2015 - 18:24

    OOMPIE RINUS:

    WOW, WOW, WOW....JEF, VAN HARTE GEFELICITEERD MET HET BEHALEN VAN JE DIPLOMA!! WE WISTEN WEL VAAG, DAT ER IETS GAANDE WAS MAAR JA... DANK VOOR JE BERICHT MET DE MEDEDELING DAT ER VEEL GAAT GEBEUREN!! OP GROTE REIS EN DAT JE SAMEN MET TAMARA OP JE EIGEN GAAT WONEN,....SUPER!!!
    ZOALS JE MISSCHEIN WEET, KOM IK A.S. ZONDAG NAAR AMSTERDAM. ZEKER IS ER GELEGENHEID DAT WE SAMEN WEER EENS GEZELLIG KUNNEN BABBELEN.

    NU BESTE JEFFREY WE HOREN EN ZIEN ELKAAR, TOT DAN OOMPIE RINUS

  • 30 Juli 2015 - 08:30

    Eva Kleinbergen:

    Hallo Jeffrey.
    Gefeliciteerd met het behalen van je diploma, prima gedaan.
    Fijn dat je ook gelijk een werkplek hebt gevonden. Is op dit moment helemaal niet zo vanzelfsprekend.
    Ik wens je veel succes, met het samenwonen met je nicht, je vakantie en je nieuwe werk!!!!!!
    Ook bij mij zijn er veranderingen te melden.
    Met ingang van augustus ga ik in een andere locatie werken en na mijn vakantie in oktober werk ik nog maar 16 uur. Wat een heerlijkheid!!!!
    Alle goed voor nu!
    Groetjes van Eva

  • 31 Juli 2015 - 21:46

    Annemieke:

    Hey Jeffrey,
    Leuk weer eens iets te horen! Gefeliciteerd met je diploma en veel succes met alle nieuwe dingen in je leven. Ga je ook in Amsterdam werken? In ieder geval eerst even heerlijk op reis. Heel veel plezier. Mocht je nog eens in de buurt zijn, leuk om je nog eens te zien op OH9.

    Groetjes,
    Annemieke

  • 05 Augustus 2015 - 07:01

    Sandra:

    Goedemorgen Jeffrey,

    Wens je een hele goede reis ,heel veel plezier en een fijne vakantie toe.

    Groetjes Sandra

  • 06 Augustus 2015 - 10:01

    Thera:

    goedemorgen lieve Buurboy,

    Oh wat vreselijk was dat weer , roep ik de hele dag tegen je "" ik kom straks afscheidskusje geven"
    en wie ligt er lekker lui op de bank en wie wordt gebeld met "buuf ik ben al weg hoor'
    GELUKKIG stond je nog voor de deur .
    hoop dat je goed gevlogen hebt .
    en dan kan het avontuur weer beginnen .
    kusje en tot mails . xxxx

  • 07 Augustus 2015 - 17:11

    Ruud (pa):

    Ha die Jef, leuk je verslagen te lezen, hoe warm is het daar ? En zet je er af en toe een fototje bij ?
    We kijken uit naar jouw verhalen, veel plezier daar !!!
    Groetjes Pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeffrey

Actief sinds 13 Mei 2011
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 66703

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2019 - 31 Augustus 2019

van Teheran naar Tbilisi

25 April 2018 - 15 Mei 2018

Iran 2018

25 Oktober 2016 - 25 November 2016

India

05 Augustus 2015 - 31 Augustus 2015

Thailand & Laos

16 Augustus 2014 - 07 September 2014

Indonesië

05 Augustus 2013 - 01 September 2013

Dubai/Maleisië/Singapore

20 Augustus 2012 - 08 September 2012

Noord Korea & China

18 Augustus 2011 - 06 November 2011

Suriname

Landen bezocht: