Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Jeffrey Schurink - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Jeffrey Schurink - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver!

Door: Jeffrey Schurink

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

13 Augustus 2011 | Nederland, Purmerend

Hallo iedereen!

Nou het is bijna zo ver, nog 5 dagen en dan vertrek ik richting het warme en hopelijk zonnige Suriname. Heb zo onderhand wel genoeg regen gezien hier in Nederland, tijd voor verandering. Gedurende mijn stageperiode verblijf ik in de grote-droge tijd dat van september tot november plaats vind. Helemaal geweldig dus!

Op dit moment heb ik alle spulletjes die ik nodig heb voor mijn reis in huis. De benodigde papieren helemaal in orde en dus klaar om te vertrekken! Heb een weekje geleden een mooie kleine notebook gekocht zodat ik mijn blogs kan bijhouden via deze site!

Een tijd geleden heb ik de visum opgehaald samen met de meiden die ook in de zelfde periode naar Suriname gaan. Na onze bezoek aan de ambassade hadden wij tijd om kennis te maken, en zijn gaan winkelen. Tja.. en het zijn meiden dus winkel in, winkel uit.. Al met al was het een top dag! Het klikte goed en heb er een goed gevoel bij!

Ik vertrek op donderdag as. om 13:45. Ik kom daar om 18:10 aan (Surinaamse tijd) Totaal is het een vlucht van 9,5 uur Volgens de zorgcoördinator haalt hij me op van het vliegveld, dus ga er vanuit dat het helemaal goed komt!

In Lelydorp waar ik verblijf en werk kom ik te wonen in een bungalow samen met 2 andere meiden. Ik heb mijn eigen kamer, dus daar ben ik heel erg blij mee. Wat mijn werkzaamheden daar zijn, is voor mij nog totaal onbekend. We wachten dus af! De zorgcoördinator heeft een piano thuis staan daar ik gebruik van mag maken, ik ben dus een gelukkig mens!

Nou, ik denk dat ik alles wel zo een beetje verteld heb. Mochten jullie vragen hebben: stel ze via deze site! mijn eerste volgende blog zal ik schrijven als ik in Suriname ben, dus een groot verschil qua temperatuur!

Groetjes Jeffrey!





  • 13 Augustus 2011 - 14:01

    Wilma:

    Hoi lieve Jef,

    Brr nog 5 daagjes ik moet er nog niet aan denken!!
    Maar wens je een hele goede reis en heeeeeeeeeel veel plezier daar in Suriname!!
    Kus je moes

  • 13 Augustus 2011 - 17:59

    Rinus Leideritz:

    ...naar de leus: het komt helemaal goed,
    wens ik je nu alvast heel veel succes met je stageloop, 'n goede reis, veel plezier en we horen graag het een en ander hoe het zo met je gaat in dat zuur..i..name!

    Good luck and take care!

    oompie Rinus

  • 13 Augustus 2011 - 17:59

    Joseline@planet.nl:

    Hoi Jeffrey.
    Wat fijn dat je nu eindelijk gaat vertrekken, je hebt er lang naar uitgekeken. Ik hoop dat deze stage jou veel goeds zal brengen. Met jouw interesse en wil dat dat helemaal goed komen. Helaas kun je niet bij mijn afscheidsborrel zijn maar ik hoop dat als je terug komt mij persoonlijk verslag komt doen onder het genot van een hapje en een drankje en misschien Wibi op de achtergrond! Ik wens je een goede reis en veel plezier!! Ik zal je verslag volgen. Hartelijke groeten van Joseline.

  • 13 Augustus 2011 - 20:28

    Denise:

    Hey Jef wat spannend en wat is de tijd snel gegaan hè!! Moet zelf nog 2,5 week wachten en dan ga ik ook... Zo spannend!! Maar heb er wel onwijs veel zin. Ondanks dat ik nog niet helemaal het besef heb da ik zo lang en zo ver weg ga!! Al komt dat wel steeds meer nu het afscheid nadert nou ik wens je onwijs vee plezier en geniet er van!! I ga proberen om je een beetje te volgen vanuit t verre ausie

    Xxxx

  • 14 Augustus 2011 - 08:42

    Astrid:

    Hoi jeffrey,
    Vanuit Ermelo wens ik je een hele goede reis en veel plezier met je stage!
    geniet er lekker van want het is een hele belevenis.Ik hou je in de gaten via je reis verslag.

    good luck in Suriname!!!

    Groetjes Astrid,Marco en Ryanne

  • 15 Augustus 2011 - 12:27

    Marlice:

    Hey Jeffrey!

    Heel veel plezier en succes he! Ik ben benieuwd hoe het gaat en wat je allemaal mee gaat maken.

    Have fun!

    Groetjes Marlice (oockeshoek 9)

  • 16 Augustus 2011 - 10:55

    Moni, Benny En Girls:

    Hi Jef
    Wij wensen jou een goede rijz en heel veel plezier in Suriname.
    Zijn beneuwed op jou berichtjes.
    Groetjes
    Moni, Benny met Dahlia en Joelina

  • 16 Augustus 2011 - 16:45

    Jolanda:

    Haaaaiii Jef;)

    Heel veel plezier!!! Ik ga je zekers volgen!;)

    Xxjo

  • 16 Augustus 2011 - 19:28

    Lin:

    Hey broertje!!!

    Nog één heel dagje hier in Nederland en dan vertrek je naar Suriname, heerlijk!
    Nou ik kom morgen nog effe 's avonds voor een bakkie, zodat ik het gesnotter op Schiphol niet hoef mee te maken!

    Dikke kus je zus!

  • 17 Augustus 2011 - 13:12

    Yvonne:

    Hee die Jeff, ik wens je een hele leuke tijd toe daar in dat verre Suriname, en ik ga zeker je verhalen lezen hier. Geniet ervan he,
    groetjes Yvonne

  • 18 Augustus 2011 - 06:08

    Sandra:

    Goedenmorgen Jeffrey,

    Vandaag ga je naar Suriname,Wij wensen je een hele goede reis toe.Doe voorzichtig en heel veel groetjes van hier.

  • 19 Augustus 2011 - 16:28

    Loes:

    hoi Jeffrey... daar ben je dan, in Suriname , jeetje dat zal wel een hele omschakeling zijn he, heb je nog even vrij voor dat je aan t werk moet ? In ieder geval heeeeeeel veel plezier daar ! xxx je tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeffrey

Actief sinds 13 Mei 2011
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 66487

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2019 - 31 Augustus 2019

van Teheran naar Tbilisi

25 April 2018 - 15 Mei 2018

Iran 2018

25 Oktober 2016 - 25 November 2016

India

05 Augustus 2015 - 31 Augustus 2015

Thailand & Laos

16 Augustus 2014 - 07 September 2014

Indonesië

05 Augustus 2013 - 01 September 2013

Dubai/Maleisië/Singapore

20 Augustus 2012 - 08 September 2012

Noord Korea & China

18 Augustus 2011 - 06 November 2011

Suriname

Landen bezocht: