Begin van een nieuwe reis! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Jeffrey Schurink - WaarBenJij.nu Begin van een nieuwe reis! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Jeffrey Schurink - WaarBenJij.nu

Begin van een nieuwe reis!

Door: Jeffrey Schurink

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey

27 Juli 2013 | Nederland, Purmerend

Hallo Allemaal,

Het is weer zover, het is zomer en dat betekend een mooie reis!

Ik ben er ook echt aan toe. Een jaar hard gewerkt en een jaar geen vakantie gehad, op Frankrijk na, maar deze hebben we na een paar dagen moeten afbreken vanwege het overlijden van mijn opa op 21 juli, wat voor mij echt een behoorlijke verlies is. Afgelopen vrijdag was de crematie. Een mooie afsluiting. Dus nu ook echt toe aan een andere omgeving!

Ik ga dit keer met een goede vriend Davy.

Ik ga dit keer eens naar een ‘normale’ bestemming. We beginnen in Dubai, we vliegen erheen met Emirates. Uiteraard met de Airbus A380 (grootste vliegtuig ter wereld) Daar verblijven we 4 dagen.
Vervolgens gaan we naar Kuala Lumpur, Maleisie dus. Daar trekken we door het land. We gaan bijvoorbeeld de theeplantages bezoeken, en natuurlijk de mooie eilanden bezoeken wat dit land te bieden heeft. Na ongeveer een week vertrekken we naar Borneo. Hier gaan we de natuur in trekken. Ter afsluiting gaan we naar Singapore. Daar blijven we 3 dagen en gaan na totaal 4 weken weer terug naar huis.

Zoals jullie wel gewend zijn van mij ga ik jullie weer lastig vallen met mooie reisverhalen. Helaas is mijn kleine notebook defect, maar toch ga ik zoveel mogelijk er proberen op te zetten.



Vluchtinfo:
Bestemming: Tijd: Vluchtnummer:
Amsterdam/Dubai 15:30/23:59 5 aug. EK148
Dubai/Kuala Lumpur 21:35/08:55 9 aug. EK344
Singapore/Dubai/Amsterdam 00:50/13:30 1 sep. EK349/EK147 (met overstap)

Er komen nog meer vluchten, maar die volgen later.

Tot slot, hebben jullie vragen? stel ze gerust!

Groetjes Jeffrey!

  • 27 Juli 2013 - 19:57

    Maarten...:

    he boys. erg spannend. natuurlijk blijf ik jullie volgen de komende weken. erg leuk
    om de reis verslagen te gaan lezen...

  • 27 Juli 2013 - 22:54

    Judith Luyendijk:

    Jij blijft ook lekker bezig jef ! Veel plezier met je nieuwe reis en no spang. Groetjes judith

  • 28 Juli 2013 - 00:48

    Kim Blonk:

    Goeie reis allebei!

  • 29 Juli 2013 - 09:28

    Eva Kleinbergen:

    Hallo Jeffrey.
    Wat verdrietig voor jou dat je opa is overleden. Ik wil je condoleren met dit verlies en veel sterkte wensen.
    En dan een beetje een rare overstap naar je komende reis. Leuk dat je mij ook weer betrekt in je reisverhaal. Ik heb van de vorige erg genoten, zoals je weet.Je weet de dingen boeiend te vertelen.
    En hoezo "normale" bestemming!!! Je bent weer heel wat van plan!!
    Ik wens jou en je vriend een heel goede reis met veel mooie indrukken!!
    Ik kijk uit naar je verslagen.
    Groeten van Eva

  • 30 Juli 2013 - 09:13

    Sandra:

    Hoi Jeffrey.

    IK wens jullie een goede reis en een geweldige vakantie toe.Kan niet wachten om je mooie verhalen
    te volgen Jeffrey.

    Groetjes ,

    Sandra xxx

  • 03 Augustus 2013 - 23:31

    Wilma:

    Hey Jef, hoop dat je een hele fijne vakantie hebt, geniet ervan, dat heb je wel verdient!!!
    Maar....... doe voorzichtig!!!!
    Ja,ja je moeder kan het niet laten he, het blijft toch je kind!!!

    Groetjes en een dikke kus van je moes!!!

  • 04 Augustus 2013 - 07:31

    Lin:

    Hey klein broertje van mij!

    Je gaat een super mooie reis tegemoet! Natuurlijk gaan we je volgen de komende vier weken.
    Heel veel plezier, ook Davy natuurlijk.

    Dikke kus je zus!

  • 04 Augustus 2013 - 17:02

    Marja En Ron:

    Hey die Sjeffie,

    Lekker weer hoor! Jullie gaan weer een heleboel zien. Geniet ervan en.....luister naar je moeder.......
    DOE VOORZICHTIG !!! hahaha.

    Veel plezier.

    Groetjes van ons allemaal

  • 10 Augustus 2013 - 13:26

    Ruud Schurink:

    Hoi Jeffrey en Davy
    Wat een avontuur zeg, rusten jullie wel uit ??? daar is vakantie toch voor ?
    Jef, als je zere voeten hebt, draag je wel je berg/wandel schoenen ? vast wel.
    Leuk jullie verhalen te lezen, wij straks naar Linda en Barry's bbq feestje.
    Tot de volgende mail en doe ........

    groeten Pa, Ruud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeffrey

Actief sinds 13 Mei 2011
Verslag gelezen: 693
Totaal aantal bezoekers 66481

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2019 - 31 Augustus 2019

van Teheran naar Tbilisi

25 April 2018 - 15 Mei 2018

Iran 2018

25 Oktober 2016 - 25 November 2016

India

05 Augustus 2015 - 31 Augustus 2015

Thailand & Laos

16 Augustus 2014 - 07 September 2014

Indonesië

05 Augustus 2013 - 01 September 2013

Dubai/Maleisië/Singapore

20 Augustus 2012 - 08 September 2012

Noord Korea & China

18 Augustus 2011 - 06 November 2011

Suriname

Landen bezocht: